Ať už máte své webové stránky a nebo sháníte někoho, kdo vám je tytvoří tak vždy je důležitý první dojem. Dost často se stane, že na vaše stránky někdo přijde a máte méně než 3 sekundy na to ho zaujmout pokud už si vás nezvolil a jen nehledá vaší adresu, jak si může zarezervovat stůl a nebo co nabízíte za produkty.
Pokud váš web zaujme návštěvníky tak by mu měl poskytnout informace, které návštěvník webu hledá. U hotelů a penzionů to bude nejčastěji volné pokoje, jaké ubytování nabízíte, jestli má váš podnik restauraci a jaká jídla tam nabízíte, kde se daný podnik nachází atd..
Je dobré, aby návštěvník vaší internetové stránky hned všechno pochopil, kde může nalézt a nehledal potřebné informace ve spoustě zbytečných informací. Proto je lepší poskytovat méně informací, které jsou stručné a jasné než hromadu informací, které nikdo nepotřebuje.
U malých webů, kde je většinou jenom jedna stránka tak se webová prezentace dělí na sekce. Je víceméně jedno jestli budete mít jednostránkový web nebo vícestránkový. Každá z těchto variant má své pro a proti.
Když mně potenciální klienti na internetu nenajdou, tak působím nedůvěryhodně, protože si nemohou dohledat mé služby, reference nebo ceník.
Stále více lidí nakupuje online a proto potřebujeme působit i v online prostředí.
Zákazníci se nás ptají neustále na podobné otázky. Proto si chceme ušetřit čas a mít veškeré odpovědi na časté otázky přehledně na webu. Nemluvě o tom, že zbytečně přicházíme o zákazníky, kteří se na ně ani nezeptají a radši jdou jimam.
Potřebujeme udržovat kontakt se stávajícími zákazníky a díky webu je to o dost jednodušší.
Je daleko jednodušší získávat poptávky přes webové stránky než přivádět zákazníky k nám na prodejnu.