Tvorba webových stránek pro hotely a penziony

První dojem

Ať už máte své webové stránky a nebo sháníte někoho, kdo vám je tytvoří tak vždy je důležitý první dojem. Dost často se stane, že na vaše stránky někdo přijde a máte méně než 3 sekundy na to ho zaujmout pokud už si vás nezvolil a jen nehledá vaší adresu, jak si může zarezervovat stůl a nebo co nabízíte za produkty.

Hotelová recepce

Co by váš web měl umět?

Pokud váš web zaujme návštěvníky tak by mu měl poskytnout informace, které návštěvník webu hledá. U hotelů a penzionů to bude nejčastěji volné pokoje, jaké ubytování nabízíte, jestli má váš podnik restauraci a jaká jídla tam nabízíte, kde se daný podnik nachází atd..

Je dobré, aby návštěvník vaší internetové stránky hned všechno pochopil, kde může nalézt a nehledal potřebné informace ve spoustě zbytečných informací. Proto je lepší poskytovat méně informací, které jsou stručné a jasné než hromadu informací, které nikdo nepotřebuje.

Responsivní webdesign
Běžet na zabezpečeném protokolu HTTPS
Rychlé načítání obsahu
Moderní a jednoduchý design
Vícejazyčný web
Kontaktní formulář, mapa, kde se nachází provozovna, rezervace stolu a další..

Struktura webu

  • Naše menu - jídelní lístek, nápojový lístek, denní menu atd.. U jídel je dobré přidávat jejich fotky, protože na ně budou mít větší chuť a a u některých jídel, které ještě nikde neměli vám neodejdou z vašeho webu, aby si vyhledali o co se jedná.
  • O nás - Na této stránce může být fotogalerie, proč právě k vám má někdo jít, fotky sympatického perosnálu, reference od spokojených návštěvníků atd..
  • Novinky - Pokud pořádáte akce ve vašem podniku tak stránka s novinkama může být právě pro vás.
  • Rezervace - Stále je nejpoužívanější rezervace přes telefon, ale je dobré mít na webu i možnost rezervovat online. Nejdůležitější je, aby rezervace byla jednoduchá, rychlá a pohodlná.
  • Kontakt - Na stránce kontakty může být mapa, kde se provozovna nachází, telefon na rezervaci a otvírací doba.

U malých webů, kde je většinou jenom jedna stránka tak se webová prezentace dělí na sekce. Je víceméně jedno jestli budete mít jednostránkový web nebo vícestránkový. Každá z těchto variant má své pro a proti.

Cíl vaší online prezentace

Jaký je váš důvod, proč se prezentovat na internetu? Nejčastěji to bývá:

Když mně potenciální klienti na internetu nenajdou, tak působím nedůvěryhodně, protože si nemohou dohledat mé služby, reference nebo ceník.

Stále více lidí nakupuje online a proto potřebujeme působit i v online prostředí.

Zákazníci se nás ptají neustále na podobné otázky. Proto si chceme ušetřit čas a mít veškeré odpovědi na časté otázky přehledně na webu. Nemluvě o tom, že zbytečně přicházíme o zákazníky, kteří se na ně ani nezeptají a radši jdou jimam.

Potřebujeme udržovat kontakt se stávajícími zákazníky a díky webu je to o dost jednodušší.

Je daleko jednodušší získávat poptávky přes webové stránky než přivádět zákazníky k nám na prodejnu.

Proces tvorby webu

1

Úvodní schůzky

Můžeme se sejít ať online/offline nebo si zavolat, abych zjistil jaké je vaše zadání a jaké jsou cíle vašeho projektu.
2

Vytvoření cenové nabídky

Jakmile vím o vaší poptávce potřebné informace, vytvořím cenovou nabídku.
3

Návrh webu

V domluveném termínu dostanete první návrh webu, který bude již splňovat vše na čem jsme se dohodli.
4

Revize a optimalizace

Projdeme společně výsledný web a řekneme si jaké věci by se dali ještě vylepšit.
5

Doručení

Jakmile zpracuji všechny vaše připomínky předám vám hotové řešení.

Petr Smejkal

tvorba webových stránek
+420 737 165 064
webmaster@petrsmejkal.cz
IČ: 04978293
Nejsem plátcem DPH
Zakázky přijímám z ČR
Nezávazně poptat

Hodnocení

Prohlédněte si hodnocení na Firmy.cz a Googlu co o mně říkají mí klienti.

Petr Smejkal na Firmy.cz
Logo Google
© Petr Smejkal 2024